Het einde komt in zicht! - Reisverslag uit Cacabelos, Spanje van Wim Raaijmakers - WaarBenJij.nu Het einde komt in zicht! - Reisverslag uit Cacabelos, Spanje van Wim Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Het einde komt in zicht!

Door: Wim Raaijmakers

Blijf op de hoogte en volg Wim

24 Juni 2017 | Spanje, Cacabelos

Na ruim drie weken fietsen door Nederland, België, Frankrijk en Spanje, komt de finish in zicht. Een goed moment om terug te blikken.

Als eerste wil ik daarom zeker mijn sponsors vernoemen, die met hun bijdrage voor de shirtreclame een eerste aanzet hebben gegeven om tot een mooi geldbedrag te komen, om mijn einddoel te halen. Natuurlijk met de fiets in Santiago te komen, maar ook een duofiets voor de bewoners van Mariaoord aan te kunnen schaffen. Zodat deze bewoners meer mogelijkheden hebben om samen met familie of vrienden een tochtje te maken in de mooie omgeving van Rosmalen.

Mijn hartelijke dank aan:

Marya Schoenen en Tassen
Livit
Q Mobility
Vivisol

Daarnaast dank aan iedereen, die reeds een bijdrage heeft overgemaakt. Bent U er nog niet toe gekomen, dan kunt U nog steeds Uw bijdrage doneren, om de bewoners van Mariaoord te steunen.
Het banknummer is: NL 14 RBRB 0939 810859 t.n.v. Wim Raaijmakers o.v.v. Santiago

Met vriendelijke groeten,
Wim Raaijmakers.

Wim

Na 45 jaar werkzaam geweest te zijn als fysiotherapeut op Vivent Mariaoord, ga ik genieten van mijn welverdiende pensioen. Ik wil op een passende, sportieve manier afscheid nemen ten gunste van de beweging op Vivent Mariaoord. Ik organiseer daarom een sponsoractiviteit om geld bijeen te fietsen voor een nieuwe duofiets voor de bewoners. Dit ga ik doen door in de maand juni naar Santiago de Compostella te fietsen. U kunt mij ondersteunen met een sponsorbijdrage door een bijdrage te storten op banknummer NL 14 RBRB 0939 8108 59 o.v.v. Santiago. Elke bijdrage is zeer welkom!!!

Actief sinds 12 Mei 2017