Het gaat beginnen! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Wim Raaijmakers - WaarBenJij.nu Het gaat beginnen! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Wim Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Het gaat beginnen!

Door: Linda Raaijmakers

Blijf op de hoogte en volg Wim

29 Mei 2017 | Nederland, Rosmalen

Vandaag, maandag 29 mei, is Wim door heel veel medewerkers en cliënten van Mariaoord uitgezwaaid.

Morgenvroeg gaat het dan officieel beginnen! Samen met Jo die hem het eerste stuk gaat vergezellen.

Wim & Jo, zet hem op! Heel veel succes!

• 29 Mei 2017 - 06:38

Femke Vd Heijden:

Zet m op Wim!!

• 30 Mei 2017 - 10:09

Bert En Toos:

Hoi Wim en Jo,

Héél veel succes met jullie tocht en vooral voor Wim zijn fietstocht naar Santiago de Compostella.
    Veel geluk en voorspoed en zeker gezondheid tijdens deze reis!
    We zullen duimen!

• 30 Mei 2017 - 10:59

Linda Aben:

Dag Wim & Jo,

Jullie fietstocht is vandaag begonnen. De eerste 100 kilometer zitten er bijna op. Niet verdwaald....?
    Heel veel plezier en succes!! Jullie kunnen het.
    Wij (Team fysiotherapie) volgen jullie.

Groetjes,

• 30 Mei 2017 - 13:25

Marianne Brockhouse :

Super Wat je doet. Nu nog hopen dat tijdens je reis er nog meer gedonderd wordt.
    Ik ken Joanna Nieuwburg.

• 30 Mei 2017 - 13:34

Mariken:

We hadden jullie willen en kunnen uitzwaaien vanmorgen vroeg maar we hebben jullie net gemist.....
    Gelukkig hebben Jan en Jeanne de honneurs waargenomen.
    Ik hoop dat de eerste dag fijn was! Het weer zit in ieder geval mee.
    Vergeet niet te genieten,
    Mariken

• 30 Mei 2017 - 15:33

Henriette Van Der Ven:

Hoi Wim en Jo

Heel veel succes met jullie tocht en vooral voor Wim naar Santiago de Compostella.

Groetjes Henriette en Antoon van der Ven

• 30 Mei 2017 - 15:53

Anny Van Brakel:

Hoi Wim en Jo,

Veel succes met jullie tocht. Geniet van de mooie natuur.
    Groetjes Anny en Jo

• 30 Mei 2017 - 16:07

Bart Lips:

Wim behalve sterkte ook veel plezier wat zul je veel mooi natuurschoon zien.

• 30 Mei 2017 - 20:56

Arna V Santvoort:

Wim
    Heel veel succes en geniet vooral van al het moois onderweg. Geweldig initiatief!!
    Groetjes Arna

• 30 Mei 2017 - 22:08

Albert En Gerry:

Hoi Wim & Jo,

De eerste ....fietskilometers zitten erop! Hopelijk hebben jullie een goed begin gemaakt samen en mooi fietsweer gehad??
    Heel veel succes voor de komende dagen, op naar Parijs!!
    Groetjes vanuit Nistelrode

• 30 Mei 2017 - 22:34

Rita Vd Heijden :

Veel succes en hopelijk goed fietsweer, zet hem op, groetjes Rita

• 30 Mei 2017 - 22:57

Rina :

Wim succes met je fietstocht!

Wim

Na 45 jaar werkzaam geweest te zijn als fysiotherapeut op Vivent Mariaoord, ga ik genieten van mijn welverdiende pensioen. Ik wil op een passende, sportieve manier afscheid nemen ten gunste van de beweging op Vivent Mariaoord. Ik organiseer daarom een sponsoractiviteit om geld bijeen te fietsen voor een nieuwe duofiets voor de bewoners. Dit ga ik doen door in de maand juni naar Santiago de Compostella te fietsen. U kunt mij ondersteunen met een sponsorbijdrage door een bijdrage te storten op banknummer NL 14 RBRB 0939 8108 59 o.v.v. Santiago. Elke bijdrage is zeer welkom!!!

Actief sinds 12 Mei 2017