Dag 1: Nistelrode - Westmalle 105 km - Reisverslag uit Westmalle, België van Wim Raaijmakers - WaarBenJij.nu Dag 1: Nistelrode - Westmalle 105 km - Reisverslag uit Westmalle, België van Wim Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Dag 1: Nistelrode - Westmalle 105 km

Door: Wim Raaijmakers

Blijf op de hoogte en volg Wim

30 Mei 2017 | België, Westmalle

Eerst nog even update van vorige week. De laatste week voor het vertrek was erg druk en veel visite geweest, die allemaal goede tips en adviezen hadden voor de fietstocht. Was erg gezellig en iedereen was erg meelevend en wensten ons veel succes en plezier.

Zaterdag heb ik de shirts opgehaald, die prachtig bedrukt waren door Bjons (bedankt Josje en Jeanne voor het vele en late werk). Iedereen was tevreden.

Zondag de laatste voorbereidingen en de spullen klaarleggen om in te pakken. Om maandag samen met Jo naar Mariaoord te gaan en symbolisch vanaf Mariaoord samen te vertrekken. Onder enorme belangstelling van wel tientallen collega’s zijn we vertrokken. Vele succes wensen heb ik mogen ontvangen.

Dinsdag morgen was het vertrek gepland om ongeveer half acht/acht uur. Goed geslapen en inderdaad, toen de fietsen bepakt waren, zijn we om acht uur vertrokken. Jan en Jeanne hebben foto’s gemaakt en ons uitgezwaaid.

We zijn via Sint Oedenrode, Best, richting Hilvarenbeek gefietst om daar via het Belgische Poppel naar Rijkevorsel te gaan. Daar hebben we besloten om in deze omgeving naar overnachting te gaan zoeken. Na wat telefoontjes hebben we een adres gevonden in Westmalle, een prima zomerhuisje in de achtertuin.
Het fietsen is prima verlopen, we hebben zowat 105 km weggetrapt. Het weer was niet te warm, 20/22 graden. Geen regen, maar wel de nodige (tegen)wind. Onderweg hebben we volop kunnen genieten van leuke dingen, rustgevende bospaden en uiteindelijk langs een drukke weg in Westmalle geëindigd.
We gaan nu uitrusten, beentjes omhoog om morgen er weer volop tegenaan te gaan.

• 31 Mei 2017 - 18:48

Drea Rene :

Hoi Jo en Wim
    De eerste twee daagjes zitten er op en wat een kmetertjes de eerst dag al super ga zo door

Wim

Na 45 jaar werkzaam geweest te zijn als fysiotherapeut op Vivent Mariaoord, ga ik genieten van mijn welverdiende pensioen. Ik wil op een passende, sportieve manier afscheid nemen ten gunste van de beweging op Vivent Mariaoord. Ik organiseer daarom een sponsoractiviteit om geld bijeen te fietsen voor een nieuwe duofiets voor de bewoners. Dit ga ik doen door in de maand juni naar Santiago de Compostella te fietsen. U kunt mij ondersteunen met een sponsorbijdrage door een bijdrage te storten op banknummer NL 14 RBRB 0939 8108 59 o.v.v. Santiago. Elke bijdrage is zeer welkom!!!

Actief sinds 12 Mei 2017